چهارشنبه ساعت 18 در فرهنگسرای رازی
farhangfun
welcom to weblog fun

فيلم «حافظ» با حضور ابوالفضل جلیلی در پرديس سينمايي رازي نقد مي شود.

جلسه نقد و بررسي و نمايش فيلم 'حافظ' با حضور 'ابوالفضل جليلي' كارگردان اين اثر سينمايي و 'جواد طوسي' منتقد در پرديس سينمايي رازي برگزار مي شود. موسسه تصوير شهر روز سه شنبه اعلام كرد: فيلم سينمايي 'حافظ' ساخته ابوالفضل جليلي است كه در دومين جشنواره بين المللي فيلم رم حضور يافت و توانست جايزه ويژه هيات داوران اين جشنواره را از آن خود كند.
اين فيلم داستان يك حافظ قرآن است كه شخصيت بيروني و دروني او مورد بررسي قرار مي گيرد و به صورت نمادين به انديشه ها و افكار حافظ شيرازي، شاعر بزرگ ايران مي پردازد.
اين جلسه از سلسله جلسات نقد و بررسي فيلم است كه هر دو هفته يكبار با همكاري پرديس سينمايي و فرهنگسراي رازي برگزار مي شود.
علاقه مندان جهت شركت در اين نشست مي توانند ساعت 18 روز چهارشنبه در پرديس سينمايي رازي حضور يابند.



نظرات شما عزیزان:

پروتون
ساعت9:26---29 شهريور 1390
سلام
وب قشنگی دارین و مطالب جالبی رو هم جمع آوری کردین امیدوارم هر روز مطالب قشنگ دیگه ای رو بش اضافه کنین. منم به تازگی یه سایت ایجاد کردم که خوشحالم میکنین اگه وقت داشتین بهش یه سرک بکشین و اگه دوس داشتین لینکم کنین
ممنون
همیشه پیروز باشین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 22 / 4 / 1390برچسب:, :: 3:35 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 16868
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ